♥ cinta oh cinta ♥

sesetengah orang merasekan CINTA itu indah



begitu jugak aku ... kehadiran cinta itu membuatkan aku rase disayangi , dihargai .
tpi knape ? knape ?

aku selalu menangis kerana cinta ...



permulaan kisah cinta ku bermula dengan kekejaman , dendam dan kemarahan .

tetapisetelah mengenali si dia , kisah aku menjadi begitu indah . tiada ape yg lbih indah selain rase dicintai .

hubungan kami berjalan dgn lancar .. sehngga hbungan itu mencecah 1 tahun .

aku amat bersyukur kerana hubungan kami masih bertahan .

hampir 2 tahun hbungan kami , macam2 masalah yg mnimpa . aku tabahkndiri hdapi sumew halangan tersebut . aku hampir tersungkur . namun , aku bangun demi dia .

dulu hubungan kami penuh dengan GELAK TAWA .
skunk hubungan kami penuh dengan TANGIS DUKA .

bantal ku dibasahi oleh AIRMATA tiap2 malam . setiap kali aku memikirkan dirimu .
aku sentiase mencube untuk tidak menangis . hanye satu malam shje . ttpi ..
aku GAGAL ! aku masih menangis . menangis mengingatkan dirimu .

Ya Allah . sesungguhnye hambaMU ini ikhlas dalam hubungan ini . selamatkanlah hubungan kami .

p/s : SAYANG .. sesungguhnye saya nk awk tahu sayang sy pade awk lebih dari segalanye . sy rela . sy rela disakiti demi awk . sy xkesah akn sumew tu . sy tkowt . tkowt ditinggalkn lagi . tkowt kehilangan awk . jangan tinggalkn sy .
( sy xleyh idup tnpe awk )


Thanks For Reading ♥ Iloveeeyou ♥ Jangan Lupa LIKE tautau :*

1 comment:

  1. sabar oke,
    kalo btol dy jdoh kamu, pasti dia akan datg balik kat awak.

    ReplyDelete