Kawan :')

Ehh kawan ,

kau ingat tak lagyy ?
dulu pon aku pernah post pasal kau jugakk kan .
tapi masa tu kau masih anggap aku kawan .
sekarang ? hmm :/

kawan .

jjur aku cakap . akku memang kecewa dengan kau . yea , aku paham . aku banyak menyinggung perasaan kau . tapi hati aku lebih tersinggung dulu .

kawan .

takde silapnye ape yang aku cakap kan . semuanya betol . tp yelhaa . cara penyampaian aku mmang tak betol . aku paham .

kawan .

kau nak tahu kenapa aku buat semua tuu ? sebab aku kecewa sangat lepas kau dapat apa yang kau kejar , kau terus lupekan orang yang mengejar kau . yea , pasal dulu tuu .. memang aku sediyh . tp sediyh aku tak lame . sebab aku tahu , kalau kita bersama , memang tak akan kekal . sebab kita hanya ditakdirkan sebagai sahabat .

kawan .

kau nak tahu tak ? sekali lagyy , aku menangis sebab kau . bukan sebab tak dapat cinta kau . tapi sebab tak dapat menjaga persahabatan kita dengan baik .

kawan .

aku nak kau tahu . sekali kau jadi kawan aku , selamanya kau tetap kawan aku .
♥ SAHABAT UNTUK SELAMANYA ♥

# Amien , aku mintak maaf . aku sendiri tak sangka dengan perbuatan aku . tapi .. nthlhaa .. aku doakan yang terbaik untuk kau , kawan . aku tetap sayang kau , kawan ♥

Thanks For Reading ♥ Iloveeeyou ♥ Jangan Lupa LIKE tautau :*

No comments:

Post a Comment