ALONE again :')



Well Hello there :'>
I'm back on blogging . Too many stories to be shared . Here's one of them ....


The trouble is not that I am single and likely to stay single, but that I am lonely and likely to stay lonely.” -Charlotte Brontë

Mungkin memang bukan jodoh kita . Saya tak salahkan sepenuhnya ke atas awak , ianya juga salah saya . kita sama sama buat kesilapan . jadi mungkin ini cara terbaik . mungkin ini memang jalan penyelesaiannnya . hubungan kita diakhiri . 13.03.2012 . tarikh kita clash :'/ dah 23 hari pintu hati saya masih belum diketuk . kali ini saya mengharapkan ketukan dari seorang lelaki yang benar benar ikhlas mencintai dan menyayangi saya . dan saya berharap agar lelaki itu persis arwah . tapi saya tidak boleh menentukan takdir . saya hanya mampu berusaha dan Allah SWT yang menentukannya . InsyaAllah, hati saya akan dimiliki oleh orang yang betul :')

sincerely, Me

Thanks For Reading ♥ Iloveeeyou ♥ Jangan Lupa LIKE tautau :*

No comments:

Post a Comment